מה זה SELF ORDER?

מערכת SELF ORDER הינה פלטפורמה חדשנית ומתקדמת המאפשרת ללקוחותיך הקמעונאים לבצע ולשדר הזמנות מהטלפון הנייד האישי מכל מקום ובכל זמן. המערכת כוללת מערכת ניהול לשימוש הספק ואפליקציית הזמנות לשימוש הלקוחות.

מהן יכולות האפליקציה?

האפליקציה מאפשרת ללקוחותיך לבצע הזמנות, לצפות בחשבוניות, היסטוריית מכירות ועוד – ישירות מהנייד שברשותם.

האם האפליקציה אמורה להחליף את הסוכן?

האפליקציה אינה מחליפה את סוכן המכירות, אשר מנהל קשר ישיר ואישי מול הלקוח. האפליקציה מהווה ערוץ מכירות והתקשרות נוסף לפעילות סוכן המכירות.

מהן יתרונות האפליקציה עבורי?

SELF ORDER מהווה עבורך פלטפורמת B2B ישירה מול הקמעונאים להתקשרות שוטפת ולהעברת תוכן שיווקי, אך מעל לכל תורמת האפליקציה להגדלת המכירות הודות לערוץ ההזמנה החדש. בימי הקורונה המורכבים לכולנו התגלתה המערכת כפתרון יעיל במיוחד עבור כל הצדדים.

כיצד אני מחבר לקוחות לאפליקציה?

מערכת הניהול SELF-ORDER מאפשרת לך שליטה אבסולוטית בבחירת הלקוחות שיחוברו לשירות. החיבור פשוט: באמצעות מערכת הניהול עליך לשלוח ללקוח הנבחר SMS עם קישור להורדת האפליקציה. לאחר רישום ואימות מול הענן, יקבל הלקוח גישה לנתונים.

האם באמצעות האפליקציה הקמעונאי יכול לתקשר אתנו ישירות?

האפליקציה מאפשרת תקשורת ישירה בינכם לבין הלקוחות. באמצעות שימוש בפונקציה, פנייה לספק, הלקוח יכול להעביר מסר ישיר. ניתן לצפות ולטפל בפניות הלקוח באמצעות מערכת הניהול או לקבל את הפנייה ישירות למייל הספק.

האם ניתן לעשות שימוש בקטלוג מוצרים?

האפליקציה תומכת בקטלוג מוצרים ומאפשרת ללקוח לצפות בתמונות הפרטים במסך ההזמנה.

לאן עוברת ההזמנה?

ההזמנה משודרת מהאפליקציה ישירות למערכת ה-ERP הארגונית שלכם. במידה ואתם עובדים עם מערכת ASKI SFA (מערכת לניהול אנשי מכירות שטח), אתם יכולים להזרים את ההזמנה ששודרה ע"י הלקוח מהאפליקציה ישירות למסופון סוכן המכירות לטובת עריכת ההזמנה והגדלתה. לאחר מכן תשודר ההזמנה ל-ERP.

מהו המידע שמונגש ללקוח?

באפשרותך להחליט מהי רמת חשיפת הנתונים ללקוח באפליקציה: פריטים, מחירונים, היסטוריית מכירות, הזמנות פתוחות, חשבוניות, מבצעים, מלאי מוצרים, קטלוג מוצרים, מפרט מורחב אודות המוצרים ועוד.

האם המידע הארגוני שלנו מוגן?

המידע מוגן ומאובטח בענן לפי סטנדרטי האבטחה העדכניים ביותר.

האם אפשר לנהל מחירים שונים לכל לקוח סופי?

המערכת מאפשרת תמיכה בריבוי מחירונים / מחירון מיוחד לאפליקציה לכל לקוח.

מהם כלי הניתוח שמספקת לי המערכת?

מערכת הניהול מעניקה לך דשבורד ניתוח מכירות מתקדם המאפשר ניתוח מכירות לפי תקופות זמן, הזמנות בחתך חודשי, ערך כספי / ערך כמותי, תצוגת המוצרים הנרכשים ביותר, רשימת לקוחות רשומים / לקוחות העושים שימוש תדיר באפליקציה, תצוגת לקוחות מזמינים על גבי מפה ועוד.

האם הלקוח יכול להזמין למספר סניפים בו זמנית?

האפליקציה תומכת במספר בלתי מוגבל של נקודות מכירה ללקוח. לקוחות אשר מנהלים מספר נקודות, יכולים לבצע הזמנה לכל נקודת מכירה בנפרד.

האם הלקוח מקבל אינדיקציה לגבי אספקת המשלוח?

ניתן להנגיש ללקוח אינדיקציות אודות סטאטוס אספקת המשלוח.

איך אני יכול לעקוב אחר הלקוחות – הזמינו או לא הזמינו?

מערכת הניהול מאפשרת לך לנתח ולהבין בכל רגע נתון את רשימת הלקוחות הרשומים לשירות, ואת אלו העושים בה שימוש תדיר.

מהו האזור האישי המוצע ללקוח?

האזור אישי מאפשר ללקוח לצפות בצורה ממוקדת במבצעים ובחומר שיווקי שיועבר לו.

האם ניתן לפרסם מבצעים ולשלוח ללקוחות הודעות בפוש?

בהחלט כן – ויותר, באמצעות שימוש במודול ניהול קמפיינים במערכת הניהול.
זהו מודול ייחודי ויעיל היוצר עבורך זירת פרסום מגוונת, ישירות לנייד של הקמעונאי. פרטים בהמשך.

מהו מודול ניהול הקמפיינים באפליקציה?

זהו מודול המעניק לך כלים מתקדמים ליצירת קמפיינים שיווקיים שיגיעו ישירות לנייד האישי של הקמעונאי:

  • באנרים קופצים אודות מוצרים במבצע / מיקוד לפי חתך לקוחות.
  • קישור לסרטון או פריטים אחרים שעבורם יעלה קמפיין בערוצי התקשורת השונים.
  • שליחת הודעות בפוש אודות פריטים במבצע / התראה אודות סיום מבצע / ימי הזמנה וכו' .
  • מודול " Cashback " – צבירת נקודות / כסף על בסיס שימוש וקניות באמצעות האפליקציה.

האם אפשר להציע ללקוח מבצעים?

האפליקציה תומכת במבצעים המנוהלים במערכת ה-ERP שלכם: מבצעי קנה קבל, מבצעי הנחה מדורגת, מבצעים כמותיים ועוד.

באלו סוגי מכשירים נתמכת האפליקציה?

המערכת נתמכת על גבי מכשירים מבוססי ANDROID / IOS.
כאפליקציית מובייל, המערכת אינה תומכת בדפדפן מחשב.

האם ניתן לחבר יותר ממשתמש אחד ללקוח?

כל לקוח יכול לחבר מספר משתמשי קצה.

האם יש אפשרות סליקה בסיום הזמנה?

המערכת מאפשרת סליקת תשלומים באמצעות פייפאל, כרטיס אשראי או העברה בנקאית, בסיום תהליך יצירת הזמנה.

לשאלות ולפרטים נוספים נשמח לעמוד לרשותכם.